2013. január 23., szerda

11. Rész~ Új barátnőm van

Sziasztok! Köszi a kommenteket, nagyon jól esik, hogy ennyire tetszik a történet!! És mivel összesen 8 megjegyzés érkezett, itt a 11. rész! Úgy döntöttem, hogy kiteszem ma és nem várom meg a holnapot, de szerintem ennek Ti csak örültök!! ;) jó olvasást!! :))

2012. 06. 08. , péntek, a verseny 2. Fordulójának napja.


Egyedül voltam. Próbáltam megnyugodni, de nem ment. Hogy tehettem ezt? Mindegy, most már úgysem tudok rajta változtatni. Így döntöttem és kész. Ha mindenki el tudta fogadni, nekem is sikerülni fog, csak fel a fejjel. De...nem biztos, hogy ez volt a helyes út, amire léptem.
- Nem tudom, én már semmit nem tudok. –motyogtam szomorúan. –Miért pont így döntöttem? Vajon jól tettem? Ez a helyes út? Hjaj, nem tudom, nem megy! –zokogtam. Harry nyitott a szobámba én pedig gondolkodás nélkül a nyakába ugrottam. Nagyon meglepődött, de természetesen viszonozta az ölelésem én pedig tovább sírtam a vállán. –Sajnálom! –makogtam.
- Ugyan. Tudom, hogy ki vagy borulva, hidd el, én is! És még mindig fáj, hogy nem engem választottál, de megértem és elfogadom. Hidd el én támogatni és szeretni foglak ezek után is! –próbált vigasztalni, de a végére ő is könnyezett. De hülye vagyok! Én voltam az, aki megbántotta, nekem kellene őt vigasztalni, nem pedig fordítva. –Catrin! –tolt el magától és letörölte a könnycseppet az arcomról. –Nem hibáztatlak. Jól döntöttél, neked ez a verseny fontos. Ezzel híres lehetsz és ha megnyered nem kevés pénz birtokosa leszel. Szükséged van rá, én is így döntöttem volna. Vagyis, nem biztos, de neked elég okod volt rá.

Tényleg nagyon jól esett, hogy próbál megnyugtatni, de én akkor sem tudtam kibékülni a döntésemmel. Teljes szívemből szeretem őt, és volt lehetőségem, hogy vele legyek, de én idióta elszalasztottam. Lehet, hogy soha többé nem lesz alkalmunk összejönni.
- Most mennünk kell, mosakodj meg és készülj el. Lent várlak!- mondta, megölelt és magamra hagyott. Igaza van. Ha már így döntöttem, elfogadom! Fontos ez a verseny és ha együtt kell lenünk, egyszer együtt leszünk, bármi áron! Megfésülködtem, átöltöztem és lerohantam a lépcsőn.
- Kész vagyok. –jelentettem ki. –Indulhatunk?
- Persze. De akkor ahogy megbeszéltük. Oda viszlek, gyorsan kiszállsz én pedig tovább hajtok és csak később megyek vissza, hogy ne lássák, hogy én viszlek. –magyarázta, már kb. 100-szor. Némán bólintottam, elköszöntem és mentünk. Most senki nem volt velem. Eleanornak dolga volt, Chloe pedig iskolában ült. Remek. Minden a terv szerint ment, kiszálltam és Harry is elment. Besétáltam a kultúrházba, ahol a Tv-sek a kamerákat állíthatták, 1-1 riporter a versenyzőket faggatta, és volt, akik beszélgettek. Hirtelen megláttam Elena-t egyedül. Gondoltam, oda megyek hozzá.
- Szia! –köszöntem mosolyogva.
- Szia! Mm…Catrin, ugye?
- Igen, te pedig Elena vagy. A múltkor nagyon szépen énekeltél, gratulálok a bejutásodhoz. Megérdemled.
- Te sem panaszkodhatsz. –kacsintott. - Új vagy errefele? Még soha nem láttalak.
- Nem. Gyerekkorom óta itt élek, csak nem szoktam kijárni és magántanuló vagyok.
- Értem. Én Londonba járok suliba. Te nem akarsz jövőre gimie járni? Jó móka, és szerezhetnél barátokat.
- De. A tanárom szerint gimnáziumba kellene járnom jövőre, szóval majd beiratkozom.
- Szuper!
Elena nagyon kedves lány, mivel a verseny délelőtt volt, egészen kezdésig beszélgettünk. Harry és a többi srác is megérkezett majd elfoglalták helyeiket.
- Juuj! Megjöttek a srácok. Nézd, milyen helyes Zayn! –szól izgatottan a mellettem ülő Elena.
- Tetszik neked?
- Aha. Hjaj, bárcsak felfigyelne rám. De ő világsztár. Soha nem fog észrevenni egy magamfajta csajt. –folytatta szomorúan.
- A remény hal meg utoljára! Lehet, hogy egy szép napon, mikor a legkevésbé számítasz rá, összeismerkedtek és járni kezdtek.
- De szép is lenne!
- Egy kis figyelmet kérnék! –állt fel Harry. –Remek!-mondta, mikor látta, hogy már rá figyelnek.- Szeretettel köszöntök mindenkit! A mai versenyt, mint azt már említettük kamerára veszik és egész Európában leadják. Itt nálunk a StarShow –on lesz, de először összevágják, tehát nem élőben megy. Mindenkit sorba szólítunk a színpadra majd ismét fél óra után kiértékelés és már csak a legjobb 25 juthat be. Kezdődjék akkor a versenyt! –leült és a mellette lévő Zayn felállt.
- Elena Summer! Kérlek fáradj a színpadra.
Megszorítottam új barátnőm kezét és sok sikert kívántam. Fantasztikus volt, rögtön utána én következtem. Mindenki leszerepelt, a fiúk pedig elvonultak.

*30 perccel később*
- Megvannak az eredmények! –szólt Liam és a papírjait kezdte nézegetni. - Csak úgy, mint a múltkor, most is felolvassuk a továbbjutottak nevét. Akkor kezdjük!
És íme. Mindegyik srác mondott egy nevet, végül már megint csak egy hely volt és én nem voltam benne a továbbjutókba. Hirtelen átfutott az agyamon, hogy lehet, hogy az lenne a legjobb, hogy ha nem jutnék tovább és akkor talán még összejöhetek Harryvel. Vagy mi van, ha direkt nem választottak be? Á, nem ezt Harry nem engedné.
- És az utolsó, aki bejutott…. –kezdte Harry én pedig egyre jobban izgultam. –Catrin Swam!
Ááááá! El sem hiszem, megint bejutottam. Louis elmondta, hogy a következő forduló jövő héten, ugyan ekkor lesz, és ez már élő adás lesz. Az után mindenki izgatottan ment haza, kivéve engem és Elena-t. Nem tudtam őt lekoptatni, de meg akartam várni a fiúkat, szóval elmondtam neki a titkot. Lehet, hogy ez nagyon rossz ötlet volt, de megbízom benne. Izgatott volt, elvégre én ismerem Zaynt.
- Sziasztok! –köszöntek a srácok.
- Sziasztok! –köszöntem én is, Elena pedig szótlanul biccentett.
- Te ki vagy? –kérdezte Niall.
- Ő itt Elena Summer. –szólt Zayn, mindenki legnagyobb meglepetésére.
- Igen, tudom. Te is versenyben vagy, ugye? –kapcsolt Harry.
- Igen. –mondta végül bártortalanul a barátnőm.
- Remek hangod van. –bökte oda Liam, majd elköszöntünk tőle, elindult haza és mi beszálltunk a kocsiba és Londonba mentünk. Az utat végig hülyéskedtük, majd Harry megkérdezte, hogy miért mondtam el Elena-nak, hogy ismerem őket.
- Megbízom benne.
- Mióta ismered?
- Múlt héten találkoztunk először. Nyugi, nem lesz semmi baj.
Megérkeztünk a fiúk házához, bementünk a nappaliba, ahogy Zayn kérte. Azt mondta, valami fontos dolgot szeretne elmondani és megbeszélni.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett SIESS A KÖVIVEL O.o *.* <3

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon jó IMÁDOM ,hogy tudsz ilyan jól írni ebbol szerintem lehetne konyv mer nagyon jó csak ahhoz mégtobb rész kell!! De van rá esélyed szerintem.Ne hagyd abba.Nagyon siess a kovivel! :D

    VálaszTörlés
  3. úristen ez nagyon jó lett kövit gyorsan:)

    VálaszTörlés
  4. Hozd a kövit!Kiváncsi vagyok mi az a fontos dolog!

    VálaszTörlés
  5. nagyon hamar a kövit.kedvenc blogom azok közül amiket olvasok

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan írd meg a következőt, nagyon imádom :D

    VálaszTörlés
  7. naggyon gyorsan kövit!!!! imádom <3 *-*

    VálaszTörlés